Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα : «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ! O αριθμός παραγγελίας σας είναι: _ _ _ _(μοναδικός κωδικός) . Σας ενημερώνουμε πως έχει αποσταλεί e-mail επιβεβαίωσης με τις λεπτομέρειες της παραγγελία σας όπου και θα μπορείτε να παρακολουθείτε την περαιτέρω εξέλιξή της».
Κόστος αποστολής
Ανεξάρτητα από την ποσότητα ή τον όγκο των προϊόντων το κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται ως εξής:
– Για παραγγελίες κάτω των 50,00 € το κόστος επιβάρυνσης είναι 5,00€
– Για παραγγελίες άνω των 50,00 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν
– Για παραγγελίες με αποστολή στην Κύπρο τα έξοδα είναι 10,00 € ανεξαρτήτως ποσού παραγγελίας.
* στις παραπάνω τιμές εμπεριέχεται ο ΦΠΑ
Αποστολή προϊόντων
Η συνεργαζόμενη εταιρεία courier για τις αποστολές των παραγγελιών σας είναι η courier center σε Ελλάδα και Κύπρο.
Η διανομή των προϊόντων γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 09:00 έως 18:00.
Mε την εταιρεία courier center υπάρχει δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας και την ημέρα του Σαββάτου, με διαφορετική χρέωση στο κόστος αποστολής.
Χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας είναι από 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες.
Ενδέχεται στις δυσπρόσιτες περιοχές η προθεσμία παράδοσης να παραταθεί από 1 έως 2 ημέρες.
Αυτό συμβαίνει από τη στιγμή που η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί λαμβάνοντας το αντίστοιχο e-mail επιβεβαίωσης και έγκρισης της παραγγελίας.Οι ημέρες ετοιμασίας των παραγγελιών είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Αυτό σημαίνει ότι αν, για παράδειγμα, κάνετε την παραγγελία σας το Σάββατο, αυτή θα περάσει στο στάδιο ετοιμασίας και αποστολής την εγγύτερη* εργάσιμη ημέρα-στην προκειμένη περίπτωση,δηλαδή,την Δευτέρα-και θα την παραλάβετε την Τετάρτη το αργότερο (για περιοχές εντός Αττικής).
*Σε ημέρες υποχρεωτικής αργίας,που έχουν καθοριστεί από το νόμο,η παραγγελία ετοιμάζεται κ αποστέλλεται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Αναζήτηση παραγγελίας
Κάθε πελάτης παραλαμβάνει έναν μοναδικό κωδικό (tracking number) κατά το στάδιο αναχώρησης της παραγγελίας του από τα κεντρικά μας , μέσω ενημερωτικού e-mail. Με τον αριθμό αυτό είναι δυνατή η ανίχνευση της παραγγελίας στο σύστημα αναζήτησης αποστολών της COURIER CENTER
Καθυστέρηση ή μη ολοκλήρωση παραγγελίας
Καθυστέρηση
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
-Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στο σύνολο των προϊόντων που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί κάποιο προϊόν και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας σας.
-Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
-Στην περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας, εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του. Για παράδειγμα, τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα ή είναι ελλιπή.
Μη ολοκλήρωση
Η εταιρεία μας WhiteTie θα ήθελε να απολογηθεί για τις σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει μια παραγγελία και οι λόγοι μπορεί να είναι οι ακόλουθοι :
-Το αυτόματο σύστημα ενημέρωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει, για τεχνικούς λόγους, την υπάρχουσα διαθεσιμότητα αφού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online .
-Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη και δεν υπάρξει απάντηση σε προσπάθεια επικοινωνίας από πλευράς μας τότε η παραγγελία ακυρώνετε αυτομάτως.
*Ωστόσο, στην περίπτωση που τύχει μια από τις παραπάνω περιπτώσεις, ζητάμε τη κατανόηση σας και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα προσπαθήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσει.